четвер, 7 квітня 2022 р.

Книжкова виставка-рекомендація: " Щоб зростати дужим, ми зі спортом дружим"

    Всесвітній день здоров`я у бібліотеці відзначається щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров`я. Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що здоров`я - одна з основних умов щастя людини.

   До Всесвітнього дня здоров`я в Великопавлівській сільській бібліотеці була організована книжкова виставка - рекомендація: "Щоб зростати дужим, ми зі спортом дружим"

  Необхідно вести здоровий спосіб життя, тому що він є однією з найвагоміших умов та чинників формування, збереження і зміцнення здоров`я навіть у складних екологічних і соціально-економічних умовах, забезпечує високу працездатність, добре самопочуття, ефективну адаптацію до змін довкілля.



Немає коментарів:

Дописати коментар