пʼятницю, 5 березня 2021 р.

Виставка-огляд: "Я жінка, я мати, я берегиня"

   З ледь відчутним весняним подихом приходить до нас чудове жіноче свято - 8 Березня. Цей святковий день несе у світ ніжність і красу. Адже  усе найдорожче, що є у нашому житті - щастя, радість, надія та кохання - пов'язане з жінкою.

  Жінка...  Найзагадковіше створіння Всевишнього. Природа надала їй найважливіші функції - продовжувати рід людський. Жінка - світло свого дому, серце сім'ї, хранителька і захисниця родинного вогнища. Вона дарує любов та ніжність, вислуховує, потішає, підбадьорює, прощає, примирює й поступається кожному. Навколо неї все стає на свої місця, єднається, віднаходить гармонію, розцвітає...

  Саме в день 8 березня так багато квітів, привітань адресують коханим, милим,  неповторним, єдиним жінкам. І кожній жінці напередодні свята хочеться виглядати яскравіше і привабливіше, ніж зазвичай. Тому на першому у них - створення святкового образу - макіяж, манікюр, зачіска та вбрання.

   Створити ідеальний образ прекрасній половині людства допоможе виставка-огляд під назвою "Я жінка, я мати, я берегиня", що діє у читальному залі Великопавлівської сільської бібліотеки. У матеріалах, зібраних на виставці, відвідувачі-жінки зможуть знайти корисну інформацію про одяг, аксесуари, підібрати для себе гарну зачіску, скористатися порадами по вихованню дитини, як бути успішною та якнайдовше залишатися чарівною, красивою і здоровою. На виставці представлено збірки кулінарних рецептів, по догляду за кімнатними рослинами та облаштуванню домівки. Для рукодільниць будуть у нагоді видання по в'язанню та вишивці, а також багато інших цікавих матеріалів для жінок.






Немає коментарів:

Дописати коментар