середу, 22 липня 2020 р.

Обласний дитячий поетичний конкурс "Бібліотека, я і книга"

   Користувачка Великопавлівської сільської бібліотеки-філії Трикоз Олександра (18 років), взяла участь у обласному поетичному конкурсі "Бібліотека, я і книга", склавши вірш за тематикою конкурсу.
   Переможців цього конкурсу Полтавська обласна бібліотека для дітей ім. Панаса Мирного оголосить лише після 1-го вересня 2020 року, а зараз пропонуємо ознайомитися з літературним доробком нашої юної Павлівчанки.





                                Книжкова розмова

Дуже книги я люблю – й не на дискотеку,
А іду в книжковий рай – у бібліотеку!
Тут мені завжди всі раді, тут мене чекають!
Ще признаюсь, що зі мною книги розмовляють!
Ось Шевченківський «Кобзар» посміхнувся щиро,
Щось тихенько говорив з Тютюнника «Виром»…
Мабуть, йому розказав, як же я ридала,
Коли його «Катерину» сьомий раз читала!
Як за Наймичку журилась та за Марка  долю…
Як сльозами омивала «Сон» я , і «Тополю»!
«Не завжди вона і плаче», - це вже Остап Вишня
До книжкової розмови тихесенько вийшов.
«Ви , колеги, якби чули – як же реготала –
Якби моя бабусенька та була й устала!
«І лірику вона любить – обізвавсь поет Рубцов,
Про Тургеньєвських читала «Детей и отцов»…
Пушкін, Лермонтов тихенько в стороні собі стоять,
Бо не знають: по-російськи можна тут про щось казать…
Підморгнув Толстой швиденько, цим додавши куражу:
«За війною мир настане», - ось таке я вам скажу…
Засміявся Гоголь хитро: «Я ж хохол, і я ж москаль…»
Тут Дюма вже обізвався: «Зуби ти мені не скаль!
Бо отут усі ми рівні. Політичний то конфуз!
І признаюся, до речі, взагалі то я – француз!
Про твою читав Диканьку і про безліч мертвих душ.
Як Іван Нечуй-Левицький Кайдашам підсунув груш…
Котляревського «Наталку» перечитував сто раз
І у Возного я вивчив пару добрих, довгих фраз.
«А я ваших «мушкетерів» позавчора  прочитав, - »
Це сказав Сергій Єсенін, що довгенько теж мовчав…
Тут озвавсь Котигорошко із народних, із казок:
«Ти мене візьми, рідненька, й прочитай іще разок!»
А з сусідньої полиці появився один гість –
Не повіриш – Антон Чехов і «Палата номер шість»
Обнялися Маяковський і Сосюра молодці!
Й неважливо який паспорт бережуть його штанці.
За Тичиною відразу обізвалась жінка,
Це ж красива і розумна Леся Українка.
«Виблискують черешеньки у зеленім листі» -
Лесин віршик декламує вже Агата Крісті…
Сперечались фантастика й історичні драми.
«Ти сьогодні нас візьми для своєї мами!»
Бо не знають, що у неї забаганка панська –
Їй сьогодні до вподоби Лариса Рубальська…
Я ж сказала книжечкам:
«Ви мені всі любі!
Пропустила через вас скільки танців в клубі!!!
І повірте: незалежно на якій ви мові –
Я вас добре розумію в книжковій розмові!!!
І Вам не треба сперечатись, бо як у тому «Кобзарі»
«І на оновленій землі врага не буде, супостата,
«А буде син, і буде мати, і будуть люде на землі»











Немає коментарів:

Дописати коментар