четвер, 19 травня 2022 р.

Флешмоб: "Вишиванку одягаю, Україну я кохаю"

 "Встає над світом щире сонце вранці,

І землю гріє променем ясним,

А я іду по світу в вишиванці,

Я - українець. Я - горджуся цим"

     Вишиванка вважається оберегом від усього лихого, вона є символом краси та міцного здоров`я, а також щасливої долі, вірності та любові. Вона настільки глибоко увійшла в наше життя, що в Україні встановили навіть спеціальне свято - День вишиванки. Це свято відзначають щорічно у третій четвер травня.

    День вишиванки - це всеукраїнське свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого одягу. Основна мета заходів - це збереження українських цінностей та їх популяризація серед молоді та населення держави. Загалом це свято-флешмоб, коли українці в будній день одягають вишиванку на роботу, університет, школу чи садочок.

    Бібліотекарі Великопавлівської сільської бібліотеки-філії долучилися до всеукраїнського флешмобу української вишиванки: "Вишиванку одягаю, Україну я кохаю"





























Немає коментарів:

Дописати коментар